[ Print ]  [ Close ]

http://ise.modares.ac.ir/index.jsp?siteid=11&pageid=28293&newsview=22582   , 1403/02/31


اولین دوره جایزه ملی پژوهش‌های برتر روابط فرهنگی بین‌المللی برگزار شد

آیین پایانی جایزه ملی پژوهش‌های برتر روابط فرهنگی و بین‌المللی با حضور حجت الاسلام محمدمهدی ایمانی‌پور رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی سیدمحمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهوری و جمعی از اساتید و پژوهشگران حوزه فرهنگ و روابط بین‌الملل در محل سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برگزار شد.
شورای علمی و هیات داوران نخستین دوره جایزه پژوهش‌های برتر روابط فرهنگی بین‌المللی در گزارش خود اظهار داشت: در مهلت اول فراخوان 175اثر در قالب‌های مختلف اعلام شده اعم از کتاب، ترجمه رساله دکتری، پایان‌نامه کارشناسی ارشد، مقاله علمی، گزارش سیاستی و گزارش پژوهشی دریافت شد. همزمان طرحی با مشارکت دانشگاه تربیت مدرس تهیه و انجام شد مبنی بر شناسایی آثار مهم که در حوزه پژوهش‌های فرهنگی بینالمللی نوشته و منتشر شده بود. حاصل این طرح و تمدید ۲۰ روزه فراخوان، دریافت ۱۳۰ اثر دیگر بود که بر تنوع و غنای جایزه و نیز ارتقاء سطح داوری ها افزود.
شورای علمی جایزه اضافه کرد: بدین ترتیب داوری ۳۰۵ اثر در قالب‌های یادشده و از سوی نمایندگانی از دانشگاه‌های مختلف اعم از علامه طباطبایی، دانشگاه شهید بهشتی، دانشگاه تهران، دانشگاه تربیت مدرس و دانشگاه امام صادق (ع) آغاز شد و در نهایت نفرات برگزیده و شایسته تقدیر در بخش های  پژوهشگران شاخص، تألیف کتاب، ترجمه کتاب ، مقاله، پایان‌نامه تحصیلات تکمیلی و گزارش سیاسی و پژوهشی معرفی و تقدیر شدند.


08:05 - چهارشنبه 16 اسفند 1402    /    شماره خبر : 22582    /    تعداد نمايش خبر : 53